مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-07ورزشي

قرعه کشی لیگ یک هندبال کشور/ خاتم در گروه C و زارچ در گروه D


تیم های دانشگاه آزاد اسلامی خاتم و قنات زارچ رقبای خود را در مسابقات لیگ یک هندبال کشور شناختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ یک هندبال مردان باشگاه های کشور با حضور مجازی 24 تیم حاضر در این رقابت ها برگزار شد که تیم های یزدی دانشگاه آزاد اسلامی خاتم و قنات زارچ در گروه های C و D این رقابت ها قرار گرفتند.

 براین اساس تیم دانشگاه آزاد اسلامی خاتم در گروه C با تیم های میناب، خرم آباد، آروین مهر شهرکرد، رعد پدافند و شورا و شهرداری لارستان هم گروه است.

محمدجواد حداد در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس از یزد، گفت: تمرینات تیم دانشگاه آزاد اسلامی خاتم که 30 الی 40 درصد از بازیکنان این تیم را هندبالیست های بومی تشکیل می دهند از سه هفته پیش برای حضور در مسابقات لیگ یک هندبال کشور آغاز شده است.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی خاتم از برنامه سه ساله این تیم برای صعود به لیگ برتر هندبال کشور خبرداد و افزود: با صبوری به دنبال پشتوانه سازی و تجربه¬اندوزی در این مسابقات هستیم و درعین حال نیم نگاهی نیز برای صعود به مرحله بالاتر داریم.

دبیر هیات هندبال شهرستان خاتم با اشاره به مشکلات مالی که در شرایط کرونایی گریبان گیر بیشتر تیم های ورزشی شده است خواستار حمایت معادن و صنایع مستقر در شهرستان خاتم برای رفع مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرعه کشی لیگ یک هندبال کشور/ خاتم در گروه C و زارچ در گروه D

قرعه کشی لیگ یک هندبال کشور/ خاتم در گروه C و زارچ در گروه D