مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 16:502020-12-07سياسي

دو بانده کردن محور قیدار به همدان ترد را به 30 هزار می رساند


نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی،به دو بانده کردن محور قیداربه همدان اشاره کردو گفت: با احداث و بهره برداری از این مسیر، روزانه30 هزار تردد رخ می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید البرز حسینی شامگاه دوشنبه در ستاد بازآفرینی شهر قیدار، با بیان اینکه شهرستان خدابنده به شدت در طرح اقدام ملی مسکن محروم بوده است، گفت: 20 تا 25 درصد درآمد شهرستان برای امرار معاش هزینه می شود و بقیه منابع مالی به دلیل نبود زیرساخت ها و امکانات از شهرستان خارج می شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، گفت: معیارهای مناسب برای رشد ساختارهای اقتصادی باید تعریف شود و باید برای تحقق جهش در استان ظرفیت های خدابنده در نظر گرفته شود.

حسینی با بیان اینکه از نظر برخورداری از امکانات، حال خدابنده خوب نیست، ابراز داشت: پنج پهنه بافت فرسوده در شهر قیداروجود دارد.

وی ابراز کرد: این شهر از تصمیمات فنی آسیب دیده و به دلیل تغییر مدیران مطالعات خوبی که در گذشته برای طرح ها انجام شده، مغفول مانده و تکمیل نشده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سرانه تخت بیمارستانی خدابنده پایین است، افزود: شهرستان خدابنده ظرفیت های زیادی در حوزه های مختلف دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو بانده کردن محور قیدار به همدان ترد را به 30 هزار می رساند

دو بانده کردن محور قیدار به همدان ترد را به 30 هزار می رساند