مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 17:202020-12-07اقتصادي

اجرای25 پروژه بازآفرینی شهری در زنجان


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: 25 پروژه بازآفرینی شهری در زنجان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مهدی عبوری دوشنبه شب در جلسه ستاد بازآفرینی شهر زنجان اظهار کرد: زنجان جزو استان هایی است که جمعیت سکونتگاه های غیررسمی آن در حال کاهش است.

  معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری افزود: با مدیریت خوب و دغدغه ای که در استان وجود دارد، امیدواری وجود دارد استان به توفیقات ارزشمندی در بازآفرینی شهری دست یابد.

وی با اشاره به اینکه سکونتگاه های غیررسمی زنجان در هشت منطقه تقسیم شده است، اضافه کرد: 25 پروژه فعال برای بهسازی این مناطق وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه 15 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه ها نیاز است، ادامه داد: با برنامه ریزی تلاش داریم این اعتبار در اسرع وقت در اختیار استان قرار گیرد.

عبوری از تخفیف های 50 درصدی صدور پروانه در بافت های فرسوده یاد کرد و گفت: برای اجرای پروژه ها در بافت فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی روی کمک اداره کل راه و شهرسازی حساب ویژه باز کنید.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری با اشاره به اینکه علاوه بر اتمام پروژه های نیمه تمام باید طرح های جدیدی تعریف شود، بیان کرد: تعداد پروژه مهم نیست بلکه اجرای طرح های محرک توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای25 پروژه بازآفرینی شهری در زنجان

اجرای25 پروژه بازآفرینی شهری در زنجان