مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 04:152020-12-08ورزشي

امیرحسین محمدی: استقلال فینالیست لیگ کشتی می شود / به فکر تیم ملی نیستم


کشتی گیر عضو تیم استقلال تهران از شانس بالای این تیم برای حضور در فینال رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد کشور خبر داد و گفت: با تقویت تیم می توانیم زنگ خطری برای ایران مال باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد یکی از کشتی گیران حال حاضر ورزش خراسان شمالی که در لیگ برتر حضور دارد، امیرحسین محمدی است که با حضور در تیم استقلال تهران طی این دوره از مسابقات توانسته تا رقبای خود را شکست دهد و بتواند همراه با تیم خود به نیمه نهایی لیگ برتر صعود کند.

امیرحسین محمدی در گفت وگوبا خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به شرایط جسمانی خود اظهار کرد: با توجه به اینکه هم اکنون در وزن 95 کیلوگرم قرار دارم و اقدام به کاهش 30 کیلوگرم کردم، دچار تحلیل عضلانی شدم اما کم کم این مشکل نیز با برگزاری مسابقات و فشار تمرینات حل می شود.

وی بابیان اینکه علاقه مند به حضور در تیم اترک خراسان شمالی بوده، خاطرنشان کرد: پیش از ورود این تیم به مسابقات همراه با تیم استقلال به توافق رسیده بودم و قرارداد خود را برای حضور در لیگ برتر با این تیم به امضا رساندم اما مایل بودم برای تیم استان خودم کشتی بگیرم.

عضو اسبق تیم ملی کشتی کشور درباره بازگشت به تیم ملی نیز تصریح کرد: باتوجه به سن 29 سالگی و همچنین شرایط فعلی، به دنبال حضور در تیم ملی نیستم و تلاش می کنم تا دوران حرفه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرحسین محمدی: استقلال فینالیست لیگ کشتی می شود / به فکر تیم ملی نیستم

امیرحسین محمدی: استقلال فینالیست لیگ کشتی می شود / به فکر تیم ملی نیستم