مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 04:552020-12-08اجتماعي

تولید 608 محتوای آموزشی برای دانش آموزان محروم از فضای مجازی ملایر


معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر از تولید 608 محتوای آموزشی در ماه های مهر و آبان سال تحصیلی جاری برای دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان خبر داد - ایسنا/همدان معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر از تولید 608 محتوای آموزشی در ماه های مهر و آبان سال تحصیلی جاری برای دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان خبر داد محمدکریم فرهاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: محتواهای آموزشی به همت سرگروه های آموزشی مقطع ابتدایی و آموزگاران توانمند و علاقمند در هر پایه تولید و در کانال های شاد شهرستان ملایر بارگذاری شده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر با بیان اینکه تمامی محتواهای ارسالی توسط کارگروه های تخصصی بررسی شده است، افزود: نقص های احتمالی آموزش ها پیش از بارگذاری رفع می شود.

وی آموزش فرد به فرد و گروهی به آموزگاران علاقمند در زمینه نرم افزارهای تولید محتوا توسط کارگروه فناوری را از جمله اهداف اجرای این طرح برشمرد و تصریح کرد: با اجرایی شدن این طرح، تجربه و تخصص تولیدکننده محتوا به سایر آموزگاران منتقل خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر ادامه داد: بین آموزگاران مجرب هر پایه بحث و تبادل نظر در زمینه محتواهای آموزشی در کارگروه ها که خود نوع منح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 608 محتوای آموزشی برای دانش آموزان محروم از فضای مجازی ملایر

تولید 608 محتوای آموزشی برای دانش آموزان محروم از فضای مجازی ملایر