مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 05:552020-12-08پزشكي

فعالیت 190 مرکز مثبت زندگی در خراسان رضوی


مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی با اشاره به ارائه خدمات الکترونیکی در مراکز مثبت زندگی گفت: 190 مرکز مثبت زندگی در خراسان رضوی در حال فعالیت است.

- حمیدرضا پوریوسف در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه 190 مرکز مثبت زندگی در استان خراسان رضوی افتتاح و در حال فعالیت هستند، گفت: هدف از راه اندازی مراکز مثبت زندگی، دسترسی افراد جامعه و گروه های خاص به خدمات بهزیستی و ارائه خدمات به مدد جویان بهزیستی است.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی با اشاره به فعالیت 78 مرکز مثبت زندگی در مشهد، افزود: بهزیستی به عنوان سازمانی که متولی سلامت اجتماعی است، مراکزی را تحت عنوان مثبت زندگی در سطح استان خراسان رضوی راه اندازی کرده که هدف از آن تسهیل دسترسی افراد جامعه و گروه های خاص مانند مدد جویان تحت پوشش بهزیستی به خدمات بهزیستی است.

وی اضافه کرد: این مراکز با چند شاخص خاص راه اندازی می شوند که شامل غیردولتی بودن این مراکز، شکل گیری پرونده های الکترونیکی (IT)، دسترسی سریع به سامانه های بهزیستی و اتوماسیون اداری و تسهیل در مراجعه افراد برای ارائه خدمات است، همچنین اقدامات و خدمات این مراکز بر پایه دانش مددکاری خواهد بود.

پور یوسف اضافه کرد: این مراکز کلیه خدمات سطح یک بهزیستی از جمله تشکیل پرونده های جامعه هدف، توانمندسازی در ارائه خدمات پرونده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 190 مرکز مثبت زندگی در خراسان رضوی

فعالیت 190 مرکز مثبت زندگی در خراسان رضوی