مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 06:052020-12-08فرهنگي

مسابقه مجازی «سبکی نو برای شب چله» با استفاده از صنایع دستی ایرانی


معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از برگزاری مسابقه مجازی با عنوان «سبکی نو برای شب چله» با محوریت استفاده از صنایع دستی و هنرهای سنتی ایرانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از برگزاری مسابقه مجازی با عنوان سبکی نو برای شب چله با محوریت استفاده از صنایع دستی و هنرهای سنتی ایرانی خبر داد.

پویا محمودیان در تشریح این خبر گفت: معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نظر دارد با هدف ترویج فرهنگ استفاده هرچه بهتر از صنایع دستی ایرانی در مناسبت های مختلف، مسابقه مجازی سبکی نو برای شب چله با استفاده از صنایع دستی ایرانی را برگزار کند.

وی با بیان این که این مسابقه مجازی با هدف شناسایی و معرفی هرچه بیشتر ظرفیت های حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی برگزار می شود و ویژه هنرمندان، صنعتگران و طراحان صنایع دستی است، افزود:حفظ اصالت وهویت در فرم و نقش، خلاقیت و نوآوری و تکنیک اجرا از مهمترین ضوابط ارزیابی آثار برای شرکت در این مسابقه است.

محمودیان با اشاره به این که هنرمندان تا 27 آذر مهلت دارند در این مسابقه مجازی شرکت کنند، ادامه داد: متقاضیان می توانند برای شرکت در این مسابقه به سایت fair.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه مجازی «سبکی نو برای شب چله» با استفاده از صنایع دستی ایرانی

مسابقه مجازی «سبکی نو برای شب چله» با استفاده از صنایع دستی ایرانی