مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 06:302020-12-08اقتصادي

راه اندازی 60 اقامتگاه بوم گردی در خراسان جنوبی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: در هفت سال گذشته 60 اقامتگاه بوم گردی در خراسان جنوبی ساخته شده است.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: در هفت سال گذشته 60 اقامتگاه بوم گردی در خراسان جنوبی ساخته شده است، در صورتی که پیش از آن هیچ اقامتگاهی به این شکل در استان وجود نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حسن رمضانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هرچند شیوع ویروس کرونا بر فعالیت بخش گردشگری اثرات منفی گذاشته و میزان مراجعه کنندگان به واحدهای اقامتی را کاهش داده اما ایجاد اقامتگاه های بوم گردی با توجه به مختصات جغرافیایی و اقلیمی خراسان جنوبی یک ظرفیت ماندگار است.

وی ساخت و توسعه این واحدها را با توجه به روستاهای هدف گردشگری و مناطق بکر طبیعی در خراسان جنوبی دارای توجیه دانست و اظهار داشت: اقامتگاه های بوم گردی قبل از شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ناشی از آن در فصول مختلف سال پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از سراسر کشور و حتی گردشگران خارجی بودند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: ایجاد 2 هتل، هشت رستوران بین راهی و 17 سفره خانه سنتی از دیگر اقدامات هفت سال گذشته بوده که با حمایت دولت برای رونق بیشتر حوزه گردشگری خراسان جنوبی انجام شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 60 اقامتگاه بوم گردی در خراسان جنوبی

راه اندازی 60 اقامتگاه بوم گردی در خراسان جنوبی