مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 07:152020-12-08دانش

قائد امینی: ترک تحصیل دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری را به جد پیگیر هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرحناز قائد امینی، مدیرکل آموزش وپرورش استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز دانشجو و در دیدار با تعدادی از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با بیان این که بدون شک نیروی محرکه آموزش وپرورش و خاص نومعلمین هستند گفت: - وی با انتقاد از تبصره ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدام معلمین مطرح کرد: این قانون برای ما تبعات بسیاری داشت.

ما افرادی را باید استخدام می کردیم که از سال 91 تا امروز از آموزش بیگانه بودند و امروز باید وارد عرصه آموزش وپرورش می شدند.

قائد امینی با بیان این که باتوجه به کمبود نیروی متخصص، ناچار به از نیروی خدماتی برای رفع کمبود نیروی انسانی هستیم اضافه کرد:حتی در مناطق محروم باید معلمانی وجود داشته باشد که تخصص لازم را دارا باشند و هیچ مدیر و مسئول آموزش و پرورشی منکر اهمیت و جایگاه ویژه مراکز تربیت معلم در تربیت نیروی انسانی کارآمد نیست و یقینا نیرویی که در تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان تربیت می شود دارای تخصص و فن معلمی است.

وی افزود: به هر شکلی که می شود باید به دانشگاه فرهنگیان کمک کنیم و به سمتی و سویی حرکت کنیم که فقط معلمین از این مسیر وارد آموزش وپرورش شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائد امینی: ترک تحصیل دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری را به جد پیگیر هستیم

قائد امینی: ترک تحصیل دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری را به جد پیگیر هستیم