مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-08حوادث

توقیف کامیون حامل چوب قاچاق در سرخه


مسؤول یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه از توقیف یک دستگاه کامیون حامل چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

- اسدالله سرکبیری به خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه، در خصوص توقیف یک دستگاه کامیون حامل چوب قاچاق گفت: یک کامیون حاوی چوب قاچاق توسط مأمورین پاسگاه افتر و مأموران گشت یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه متوقف شد.

وی تصریح کرد: مأموران پاسگاه افتر و یگان حفاظت منابع طبیعی سرخه در هفته گذشته در محور سرخه- فیروزکوه به یک دستگاه کامیون حمل چوب مشکوک شدند و ضمن بازرسی و بررسی مدارک و مجوز حمل، آن را متوقف کردند.

مسؤول یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه افزود: در بررسی های انجام شده، مشخص شد بار چوب کامیون از نوع درختان جنگلی قاچاق بدون مجوز قطع و پروانه حمل شامل گونه آکاسیا به وزن 15 تن و ارزش 198 میلیون ریال بود که از استان مازندران به مقصد شرکتی در شهرک صنعتی سمنان در حال حرکت بود.

سرکبیری با بیان اهمیت حفاظت از درختان جنگلی و برخورد قانونی با متخلفان و قاچاقچیان چوب خاطرنشان کرد: نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار تخریب، تصرف زمین های ملی، آتش سوزی و قطع درختان جنگلی از طریق سامانه تلفنی 1504 هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف کامیون حامل چوب قاچاق در سرخه

توقیف کامیون حامل چوب قاچاق در سرخه