مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 10:252020-12-08اقتصادي

مقاوم سازی 33 درصدی روستاهای محدوده گسل در زنجان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از مقاوم سازی 33 درصدی روستاهای محدوده گسل در این استان خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از مقاوم سازی 33 درصدی روستاهای محدوده گسل در این استان خبر داد.

رضا خواجه ای ظهر امروز (18 آذرماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تعداد روستاهای محدوده گسل در استان زنجان 153 روستا با 18 هزار و 734 واحد مسکونی است، اظهار کرد: از این تعداد 5921 واحد مسکونی روستایی (معادل 33 درصد) مقاوم سازی شده است.

در سطح استان زنجان 92 هزار و 678 واحد مسکونی روستایی شناسایی شده که می توان گفت تاکنون 53 درصد از واحدهای مسکونی روستایی استان معادل 49 هزار و 301 واحد در مقابل زلزله مقاوم سازی شده اند که امیدواریم با ترویج فرهنگ مقاوم سازی ساخت وسازها در مناطق روستایی، این میزان افزایش یابد.

وی افزود: با توجه به اینکه، زلزله به عنوان یکی از حوادث طبیعی هر از چند گاهی خسارت و تلفاتی به بار می آورد و همین امر ضرورت اندیشیدن به مقاومت ساختمان ها و ارائه راهکارهای لازم برای کاهش خطرات زمین زلزله را دو چندان می کند.

بنیاد مسکن استان برای مقابله با تهدید سوانح طبیعی، عملیات پیشگیری پیش از وقوع سانحه را با اجرای طرح ویژه بهسازی و نوسازی سکونت گاه های آسیب پذیر روستایی و بازسازی مناطق سانحه دیده پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی 33 درصدی روستاهای محدوده گسل در زنجان

مقاوم سازی 33 درصدی روستاهای محدوده گسل در زنجان