مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 10:302020-12-08بين الملل

برهم صالح در واکنش به رخدادهای کردستان عراق: خشونت راهش نیست!


برهم صالح به ناآرامی ها در سلیمانیه و اقلیم کردستان واکنش نشان داده و گفت که توسل به خشونت اشتباهی بزرگ است که موجب تخریب وجهه نیروهای امنیتی و تظاهرکنندگان می شود.

- برهم صالح در واکنش به رخدادهای کردستان عراق: خشونت راهش نیست! برهم صالح به ناآرامی ها در سلیمانیه و اقلیم کردستان واکنش نشان داده و گفت که توسل به خشونت اشتباهی بزرگ است که موجب تخریب وجهه نیروهای امنیتی و تظاهرکنندگان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المیادین، برهم صالح، رییس جمهور عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که تحولات و حوادث اخیر در سلیمانیه از جمله تظاهرات و اقدامات خشونت آمیز را که موجب زخمی شدن شماری از شهروندان و نیروهای امنیتی و آتش گرفتن و تخریب ساختمان ها شده است، با نگرانی و اهتمام فراوان پیگیری می کند.

برهم صالح در این بیانیه افزود که تظاهرات مسالمت آمیز حق قانونی مردم است که باید به آن احترام گذاشت و مردم حق دارند که برای مطالبه حقوق مشروع خود به خصوص در آنچه به معیشت آنان و بهبود خدمات مربوط می شود، تظاهرات برپا کنند.

رییس جمهور عراق تأکید کرد که مقامات مربوطه باید به این خواسته ها جامه عمل پوشانده و به منظور یافتن راه حل ریشه ای برای مشکل حقوق کارکنان اقلیم کردستان و بهبود وضعیت معیشتی مردم با اقدامات فوری و جدی تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برهم صالح در واکنش به رخدادهای کردستان عراق: خشونت راهش نیست!

برهم صالح در واکنش به رخدادهای کردستان عراق: خشونت راهش نیست!