مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 10:352020-12-08ورزشي

پیگیری مشکلات کماندار پیشین تیر و کمان از سوی شهرداری تهران و کمیته ملی المپیک


پس از انتشار گفت و گوی ایسنا با کماندار پیشین تیم ملی در هفته گذشته، مریم رنجبر از پیگیری و رسیدگی مشکلاتش توسط شهرداری تهران و کمیته ملی المپیک خبر داد.

- پس از انتشار گفت و گوی ایسنا با کماندار پیشین تیم ملی در هفته گذشته، مریم رنجبر از پیگیری و رسیدگی مشکلاتش توسط شهرداری تهران و کمیته ملی المپیک خبر داد.

مریم رنجبر در گفت و گو با ایسنا، ضمن تقدیر و تشکر از اهتمام خبرگزاری دانشجویان ایران در ارتباط با اطلاع رسانی از وضعیت ورزشکاران پیشکسوت ورزش تیروکمان، گفت: پس از انتشار گزارش مشکلاتش از سوی ایسنا، شهردار تهران در دستوری به مدیر کل سازمان ورزش، خواهان پیگیری مشکلات من شده بود.

پیرو این دستور از سوی دفتر امیر محسنی برای آگاهی و پیگیری از این مشکلات، در سازمان ورزش شهرداری تهران حضور یافتم.

وی گفت: در نشستی که با حضور امیر محسنی و تعدادی از مدیران این سازمان برگزار شد، از من با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

رنجبر همچنین از قول مساعد مدیرکل سازمان ورزش شهرداری تهران جهت اشتغال در یکی از مجموعه های ورزشی این سازمان در غرب پایتخت به او خبر داد و گفت: امید دارم در سایه تحقق این امر، با عنایت به تجارب اجرایی من در حوزه ورزش تیروکمان و برخورداری از تحصیلات دانشگاهی مرتبط با تربیت بدنی، بتوانم این مرکز را به یکی از مجمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مشکلات کماندار پیشین تیر و کمان از سوی شهرداری تهران و کمیته ملی المپیک

پیگیری مشکلات کماندار پیشین تیر و کمان از سوی شهرداری تهران و کمیته ملی المپیک