مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-08سياسي

امضای تفاهم نامه بین جهاد دانشگاهی گلستان و دانشگاه منابع طبیعی گرگان


تفاهم نامه همکاری های مشترک علمی و دانشگاهی بین جهاد دانشگاهی استان گلستان و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به امضاء رسید.

- ایسنا/گلستان تفاهم نامه همکاری های مشترک علمی و دانشگاهی بین جهاد دانشگاهی استان گلستان و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به امضاء رسید.

این تفاهم نامه به منظور استفاده از توانایی های علمی و توسعه همکاری های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی در قالب تعامل مستمر سازمان یافته به منظور برطرف کردن نیازهای متقابل و ارائه خدمات بهتر به جامعه منعقد شد.

این تفاهم نامه ظهر امروز با حضور مهندس سیدعزیز موسوی، سرپرست جهاد دانشگاهی استان گلستان و دکتر علی نجفی نژاد، رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به امضاء رسید.

همکاری در زمینه اطلاع رسانی و انتشار اخبار علمی، تحقیقاتی و فعالیت فرهنگی و هنری، فراهم کردن امکان تبادل اساتید مجرب به منظور بهره مندی متقابل از توان علمی طرفین، همکاری در برگزاری آزمون استخدامی، علمی و آنلاین با استفاده از ظرفیت طرفین، برگزاری نشست های علمی مشترک، برگزاری بازدیدهای علمی و پژوهشی مشترک در استان و منطقه و همکاری در زمینه تنظیم پیشنهاد و اجرای طرح های پژوهشی مشترک در قالب کارگروه های تخصصی از جمله اقدامات مشترک یادشده در این تفاهم نامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه بین جهاد دانشگاهی گلستان و دانشگاه منابع طبیعی گرگان

امضای تفاهم نامه بین جهاد دانشگاهی گلستان و دانشگاه منابع طبیعی گرگان