مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 13:102020-12-08سياسي

ساخت 215 مسکن برای محرومان زنجانی از محل وقف


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از ساخت 215 واحد مسکونی از محل عواید موقوفات در زنجان خبر داد.

- حجت الاسلام مختار کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نیازهای جامعه بر اساس ضریب توسعه یافتگی و همچنین میزان محرومیت جامعه تغییر می کند و بخشی از نیازهای جامعه تأمین مسکن محرومان است که اختصاص بخشی از منابع وقف به تأمین مسکن محرومان راهگشای بسیاری از مشکلات است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: نیات واقفین و نیکوکاران درامور خیریه نیز بر حل مشکلات طبقات محروم جامعه تأکید دارد، بنا بر این هدایت بخشی از منابع وقف بر اساس نیات واقف به تأمین مسکن محرومین می تواند رافع بسیاری از مشکلات افرادی باشد که در تأمین سرپناه و مسکن مناسب مشکل دارند.

وی اضافه کرد: در زمینه استفاده از منابع وقف برای حل مشکل محرومان ، نیت واقف نیز در همین زمینه بوده است که با وقف اراضی، مشکل مسکن محرومان و نیازمندان رفع شود.

کرمی ادامه داد: اهداف اوقاف در راستای کمک به مردم و ایجاد یک شرایط مناسب برای ایجاد مناسبت های معنوی است و اگر این مهم در بقاع متبرکه به خوبی انجام شود، مردم نیز استقبال می کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح ساخت مسکن برای 215 خانواده نیازمند خبر داد و گفت: این مسکن ها در قیدار که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 215 مسکن برای محرومان زنجانی از محل وقف

ساخت 215 مسکن برای محرومان زنجانی از محل وقف