مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 13:402020-12-08پزشكي

این 11 میوه حکم بانک خون را برای بدن دارند


برای جبران کمبود آهن و تامین خون مورد نیاز بدنتان بهتر است میوه هایی را مصرف کنید که به بهبود کم خونی کمک می کند.

- ، شاید برای خیلی از افراد جامعه چهره رنگ پریده و زرد نشانگر بیماری کم خونی باشد بیماری که چند سال است به یک معظل اساسی جامعه تبدیل شده است.

مشکلی که برخی از افراد جامعه تنها راه اصلی آن را مصرف انواع مکمل ها و قرص های ویتامینه می دانند، این در حالی است که برخی خوراکی ها، مواد غذایی و میوه ها می توانند خون سازی بسیار خوبی در بدن افراد داشته باشند، میوه هایی از قبیل انار، موز، پرتقال، سیب و آلو منبع انواع ویتامین ها برای کمبود خون در بدن انسان ها هستند.

انار باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ اسید آسکوربیک انار منبع غنی از انواع ویتامین های آ، ث و ای و آهن است ویتامین هایی که می توان آن ها را از بهترین منابع خون ساز برای بدن انسان دانست، زیرا آهن انار در بدن انسان پلاکت های خون را تنظیم کرده و هموگلوبین خون را بالا می برد.

موز میوه موز از آن دسته از میوه هایی است که می تواند با قرار گیری در سبد میوه ها هموگلوبین خون را تحریک و آهن را در بدن افراد افزایش دهد، زیرا با مصرف این میوه اسید فولیک لازم در بدن تشکیل می شود، میوه ای که همانند یک آمپول و ویتامین ب کمپلکس در بدن انسان عمل و برای ساختن سلول های قرمز خونی مورد نیاز در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این 11 میوه حکم بانک خون را برای بدن دارند

این 11 میوه حکم بانک خون را برای بدن دارند