مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 17:102020-12-08سياسي

موانع تکمیل سد باغان رفع شود/ لزوم تسریع در اجرای پروژه


نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای تسریع در اجرای پروژه ساخت سد باغان باید نسبت به رفع موانع آن اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی احمدی عصر سه شنبه بازدید از روند اجرایی سد باغان و خط لوله آب آن به بخش ریز اظهار داشت: توسعه زیرساخت ها و تکمیل طرح های نیمه تمام را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته، بر اهمیت تأمین اعتبار برای تکمیل پروژه تاکید کرد و گفت: تکمیل راه دسترسی به سد باغان و تأمین اعتبار دو مشکل بزرگ این طرح است که با رایزنی در سطح عالی دولت و مجلس، این دو مشکل را برطرف خواهیم کرد.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تمام تلاش خود را برای به سرانجام رساندن این طرح به کار خواهم گرفت زیرا با اتمام این پروژه بخش عظیمی از آب شرب مردم شهرستان جم و پالایشگاه فجر تأمین خواهد شد.

سد بتنی باغان به طول 310 متر و ارتفاع 56 متر، حجم 32 میلیون مترمکعب را ذخیره می کند.

سیستم انحراف آب شامل کالورت و فرازبند، بتون قسمت جانبی سد با با حجم 40 هزار متر مکعب، بخشی از جاده دسترسی، تجهیز کارگاه، خاکبرداری بدنه، حفاری تزریقی بتون و… به بهره برداری رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع تکمیل سد باغان رفع شود/ لزوم تسریع در اجرای پروژه

موانع تکمیل سد باغان رفع شود/ لزوم تسریع در اجرای پروژه