مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 03:102020-12-08سياسي

تربیت 600 حافظ قرآنی در زندان های زنجان


مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان از تربیت 600 حافظ قرآنی در زندان های استان خبر داد.

- محمد جوادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: زندان ها اگر بخواهند چیزی را عرضه کنند، همین فعالیت های فرهنگی و دینی است که خوشبختانه در استان با اتکا به خودباوری و با تلاش این مهم تحقق یافته است.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از کارهای مهم در زندان ها این است که فرصت شکوفایی استعداد و توانمندی های صحیح افراد را در زمینه های درست فراهم کنیم، اضافه کرد: در این راستا از ظرفیت های فرهنگی نیز استفاده شده است.

جوادی در ادامه با تأکید بر اینکه دستیابی به حداقل امکانات فرهنگی و هنری جزیی از برنامه های حقوق شهروندی و زندانیان است، افزود: اجرای صحیح برنامه های فرهنگی و هنری در داخل زندان ها به خصوص گروه های سنی جوان، شرایط بازگشت مجدد این افراد به زندان را به حداقل می رساند که در این راستا این دو دستگاه می توانند با بهره گیری از ظرفیت ها و امکانات موجود یکدیگر، در مسیر ترویج فرهنگ و هنر گام بردارند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان با اشاره به ابعاد گسترده طرح و ضرورت همکاری دستگاه های قضایی و اجرایی استان افزود: این طرح با هدف تبدیل زندان به آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت 600 حافظ قرآنی در زندان های زنجان

تربیت 600 حافظ قرآنی در زندان های زنجان