مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 04:202020-12-09پزشكي

درمانی برای دردهای جسمی و روحی


بررسی های جدید انجام شده توسط محققان کشور، نشان می دهد که استفاده از حرکات یوگا می تواند به خوبی توسط بیمارانی که با مشکلات مختلف جسمی یا روان شناختی دست وپنجه نرم می کنند، - مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوگا دارای ریشه ای دوهزارساله و برآمده از هند است که به عنوان یک سیستم چندوجهی با هدف تسکین رنج ها و دردها و ارتقای آگاهی گسترش یافته است.

باوجوداینکه رویکردهای مختلف و متنوعی از یوگا در سرتاسر جهان وجود دارند، هاتایوگا رویکردی است که عموماً در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

هاتایوگا، با تمرکز بر رابطه و اتصال میان تن و روان، بر حالت های قرارگیری بدن و تمرین های سنتی تر مراقبه و تکنیک های تنفس تأکید دارد.

تعدادی از مدل های یوگا که در زمینه های بنیان های روانی و نیز تمرکز و رویکردهای تمرینی دارای تفاوت هستند، در دسته بندی هاتا یوگا قرار می گیرند.

آن گونه که متخصصان می گویند، در دهه های گذشته توجه روزافزونی نسبت به پژوهش درباره یوگا شکل گرفته است.

امروزه در مورد افزایش فعالیت مناطقی از مغز همچون لوب فرونتال و آمیگدال پس از انجام یوگا، کاهش استرس، درمان اضطراب، اختلال PTSD یا اختلال استرس پس از حادثه، درمان افسردگی، درمان مکمل اعتیاد به دنبال انجام حرکات یوگا اطلاعات قابل توجهی موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانی برای دردهای جسمی و روحی

درمانی برای دردهای جسمی و روحی