مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 07:002020-12-09سياسي

اختلاف نظر وزارت «صمت» با مجلس برای عرضه خودرو در بورس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی جدی نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به طرح ساماندهی صنعت خودرو، اظهار داشت: - نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس از اختلاف نظر مسئولان وزارت صمت و خودروسازان با مجلس درباره عرضه خودرو در بورس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی جدی نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به طرح ساماندهی صنعت خودرو، اظهار داشت:کلیات این طرح به تصویب اعضای کمیسیون رسیده و در حال بررسی جزییات آن هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین محور های این طرح عرضه خودرو در بورس است، گفت: اکثریت اعضای کمیسیون نیز با عرضه تمامی خودرو در بورس کالا موافق هستند چرا که با این اقدام عرضه و تقاضا در بازار به تعادل رسیده و جلوی دلال بازی و همچنین تبدیل خودرو به یک کالای سرمایه ای گرفته می شود.

نایب رییس کمیسیون صنایع در مجلس با بیان اینکه در جلساتی که با مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره طرح ساماندهی صنعت خودرو داشته ایم، ادامه داد:مسئولان وزارت صنعت تقریبا با تمامی محور های طرح به جزء عرضه خودرو در بورس موافق هستند و در این زمینه بین طراحان و اکثریت اعضای کمیسیون صنایع با مسئولان وزارت صمت اختلاف نظر وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف نظر وزارت «صمت» با مجلس برای عرضه خودرو در بورس

اختلاف نظر وزارت «صمت» با مجلس برای عرضه خودرو در بورس