مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 07:102020-12-09اقتصادي

کاهش 74 درصدی ورود مسافران و زائران به خراسان رضوی


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: در آبان سال جاری کاهش 77 درصدی در بخش ورود وسایل نقلیه عمومی به مشهد و کاهش 74 درصدی را به استان شاهد بوده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدصادق براتی در خصوص آمار ورودی مسافران و گردشگران مذهبی به استان و مشهد اظهار کرد: با مشارکت و همکاری مردم، موضوع رعایت فاصله‎گذاری اجتماعی در آبان ماه سال جاری نسبت به ایام مشابه سال قبل بسیار متفاوت ارزیابی می شود.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی افزود: در آبان سال جاری کاهش 77 درصدی در بخش ورود وسایل نقلیه عمومی به مشهد و کاهش 74 درصدی را به استان شاهد بوده ایم.

در این راستا میزان ورودی به مشهدالرضا در بخش حمل و نقل جاده ای عمومی صرفاً 49 هزار و 519 نفر بوده در حالی که در دوره مشابه سال قبل این رقم 211 هزار و 472 نفر است.

وی در ادامه میزان کاهش ورودی در دو بخش هوایی و ریلی را به ترتیب 70 درصد و 66 درصد اعلام کرد و ادامه داد: تعداد زائرینی که از طریق حمل و نقل هوایی وارد مشهد مقدس شدند 43 هزار و 302 نفر و تعداد افرادی که از طریق حمل و نقل ریلی به مشهدالرضا مشرف شدند 87 هزار و 322 نفر بوده اند.

براتی بیان کرد: مجموعاً در هشت ماهه اول سال جاری 84 درصد در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای، 79 درصد در حمل و نقل ریلی و 70 درصد در حوزه حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 74 درصدی ورود مسافران و زائران به خراسان رضوی

کاهش 74 درصدی ورود مسافران و زائران به خراسان رضوی