مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-09حوادث

سیل زدگان نیاز به کمک رسانی فوری دارند /مسئولان همه امکانات را پای کار بیاورند


استاندار بوشهر با اشاره به اینکه سیل به تأسیسات زیربنایی و منازل مسکونی دشتستان به ویژه شهر وحدتیه خسارت وارد کرده است گفت: مناطق و خانه هایی که در جریان سیل صدمه دیده اند در کوتاه مدت پاک سازی و مشکل مردم برطرف شود.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با اشاره به اینکه سیل به تأسیسات زیربنایی و منازل مسکونی دشتستان به ویژه شهر وحدتیه خسارت وارد کرده است گفت: مناطق و خانه هایی که در جریان سیل صدمه دیده اند در کوتاه مدت پاک سازی و مشکل مردم برطرف شود.

عبدالکریم گراوند در جریان بررسی مناطق سیل زده شهرستان دشتستان با اشاره به بارش های باران هفته جاری و بروز سیل اظهار کرد: در 16 آذر در مدت 2 ساعت 160 میلیمتر باران در دشتستان به وقوع پیوست و این در حالی است که میانگین بارندگی استان بوشهر سالانه بین 255 تا 260 میلیمتر است.

وی، با بیان اینکه این حجم بارندگی در مدت 2 ساعت خود به خود تبدیل به سیل می شود گفت: پس از وقوع سیل دستگاه های مختلف اجرایی و امدادی برای رسیدگی به مشکلات مردم به مناطق مختلف استان بوشهر از جمله دشتستان اعزام شدند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه بیشترین خسارت سیل دشتستان در شهر وحدتیه بود خاطرنشان کرد: منطقه ای از شهر وحدتیه که در کنار رودخانه واقع شده سیل بیشترین آسیب به آن وارد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل زدگان نیاز به کمک رسانی فوری دارند /مسئولان همه امکانات را پای کار بیاورند

سیل زدگان نیاز به کمک رسانی فوری دارند /مسئولان همه امکانات را پای کار بیاورند