مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 08:152020-12-09اقتصادي

اتاق بازرگانی سمنان به تقویت تشکل های گردشگری کمک می کند


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان بر لزوم تقویت تشکل ها تاکید کرد و گفت: تشکل های گردشگری و صنایع دستی می توانند نقش مهمی در اشتغال زایی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی اصغر جمعه ای صبح امروز در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان اظهار کرد: تشکل های تخصصی منسجم می توانند در پیشبرد اهداف نقش مهمی داشته باشند.

او با بیان اینکه اتاق بازرگانی استان سمنان حامی اداره کل میراث فرهنگی استان و تشکل های زیر نظر این اداره است، افزود: تقویت تشکل ها زمینه ساز مطالبه گری و هم افزایی در حل اختلافات است.

جمعه ای گفت: اعضای تشکل ها می توانند از خدمات اتاق بازرگانی نیز استفاده کنند و عضویت تشکل در اتاق بازرگانی در حمایت از افراد و طرح ها مؤثر است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان با ابراز رضایت از مرمت و بهسازی خانه های تاریخی در استان گفت: این خانه ها به اعتبار شهری می افزایند و زمینه ساز جذب هر چه بیشتر گردشگران هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان نیز گفت: راه اندازی و تقویت تشکل ها از برنامه های اصلی این اداره کل است.

مهدی جمال افزود: تاکنون فراخوان تشکل های صنایع دستی و گردشگری در استان اعلام شده و اعضای متخصص و خبره برای عضویت در این تشکل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق بازرگانی سمنان به تقویت تشکل های گردشگری کمک می کند

اتاق بازرگانی سمنان به تقویت تشکل های گردشگری کمک می کند