مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 08:402020-12-09اجتماعي

بسیج امکانات برای پاکسازی وحدتیه از گل و لای/ پرداخت خسارت به منازل بیمه شده


استاندار بوشهر از تشکیل پرونده ویژه خانه های آسیب دیده توسط بیمه ایران خبر داد و تاکید کرد: خانه هایی که بیمه هستند سریعا تشکیل پرونده تا خسارت ها سریعا پرداخت شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست ستاد مدیریت بحران استان بوشهر در فرمانداری دشتستان با اشاره به خسارت وارد ناشی از سیل در این شهرستان اظهار داشت: وقتی بیش از 30 سال این حجم بارندگی در وحدتیه رخ نداده، هرچند این حجم خود به خود ایجاد سیل می کند لازم بود از قبل لایروبی رودخانه وحدتیه انجام می شد.

استاندار بوشهر با قدردانی از صبوری مردم در جریان این سیل تصریح کرد: مردم حق دارند در این بحران ناراحت باشند چراکه زندگی آنان آسیب دیده و دچار خسارت شده است.

وی بیان داشت: تا روز پنج شنبه هفته جاری باید تمام شهر وحدتیه از گل و لای پاکسازی و از تمامی امکانات استان بوشهر در این عرصه باید استفاده شود؛ تمام شهر وحدتیه تا روز پنجشنبه هفته جاری با بکارگیری همه امکانات باید تمیز شود و پس از آن خدمات دیگر ارائه می شود.

گراوند از تشکیل پرونده ویژه خانه های آسیب دیده توسط بیمه ایران خبر داد و تاکید کرد: خانه هایی که بیمه هستند سریعا تشکیل پرونده تا خسارت ها سریعا پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج امکانات برای پاکسازی وحدتیه از گل و لای/ پرداخت خسارت به منازل بیمه شده

بسیج امکانات برای پاکسازی وحدتیه از گل و لای/ پرداخت خسارت به منازل بیمه شده