مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-09سياسي

پارلمان کویت نرسیده با دولت درگیر شد


تعدادی از نمایندگان پارلمان کویت که تنها چند روز است وارد پارلمان شده اند، رسماً وارد نبرد سیاسی با دولت در دست تشکیل این کشور شده و مشخصاً وزیر کشور را مورد انتقاد قرار دادند؛ - تعدادی از نمایندگان پارلمان کویت که تنها چند روز است وارد پارلمان شده اند، رسماً وارد نبرد سیاسی با دولت در دست تشکیل این کشور شده و مشخصاً وزیر کشور را مورد انتقاد قرار دادند؛ این در حالی است که هنوز مشخص نیست وی به ساختار دولتی جدید باز خواهد گشت یا نه.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ارم نیوز، تعدادی از نمایندگان، انس الصالح، وزیر کشور را مورد هجمه قرار داده اند.

الصالح یک سال قبل تصدی این وزارت خانه را برعهده گرفت تا اولین وزیر از خارج از خاندان حاکم باشد که این وزارت حاکمیتی را عهده دار می شود.

از زمان تاسیس وزارت کشور در سال 1962 در کویت، این وزارت خانه حاکمیتی در اختیار آل صباح بود.

این هجمه بعد از آن صورت گرفت که شیخ نواف الاحمد، امیر کویت شیخ صباح الخالد را به عنوان نخست وزیر جدید انتخاب کرده و او را مامور معرفی وزیران جدید کرد.

این هجمه نمایندگان به عنوان هشداری به دولت نسبت به تعیین مجدد الصالح برای هر پست دولتی آغاز شده است و این امر اشاره ای از جانب آنها به این است که بازگشت او عامل بحرانی شدن روابط میان آنها و دولت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان کویت نرسیده با دولت درگیر شد

پارلمان کویت نرسیده با دولت درگیر شد