مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-09پزشكي

خمیردندان و دهان شویه در مقابله با کرونا 99.9 درصد موثر هستند


نتایج تحقیقات آزمایشگاهی نشان می دهد که خمیردندان های حاوی روی و دهان شویه حاوی کلرید ستیل پیریدینیوم (CPC)، ویروس عامل بیماری کروناویروس را به میزان 99.

- ایسنا/خراسان رضوی نتایج تحقیقات آزمایشگاهی نشان می دهد که خمیردندان های حاوی روی و دهان شویه حاوی کلرید ستیل پیریدینیوم (CPC)، ویروس عامل بیماری کروناویروس را به میزان 99.

9 درصد خنثی می کنند.

به نقل از نیوز، این مطالعات بخشی از یک برنامه تحقیقاتی شرکت کلگیت (Colgate) است که شامل مطالعات بالینی در میان افراد آلوده برای ارزیابی تاثیر محصولات مراقبت از دهان در کاهش مقدار ویروس کرونا در دهان و به طور بالقوه کاهش سرعت انتقال ویروس کووید-19 می شود.

مطالعات آزمایشگاهی دانشکده پزشکی دانشگاه راتگرز (Rutgers_NJMS)، بخشی از برنامه تحقیقاتی کلگیت است که نشان می دهد، خمیردندان های حاوی روی یا استانوس و دهان شویه با فرمول های ستیل پیریدینیم کلراید، ویروس عامل بیماری کووید-19 را به میزان 99.

9 درصد خنثی می کنند.

در مطالعات آزمایشگاهی که با محصولات کلگیت انجام شده است مشخص شد، خمیردندان های کلگیت توتال (Total) و مریدل (Meridol) پس از 2 دقیقه 99.

9 درصد ویروس کرونا را خنثی کردند و دهان شویه های کلگیت پلکس (Colgate Plax) و کلگیت توتال به طور مشابه بعد از 30 ثانیه در برابر ویروس موثر بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خمیردندان و دهان شویه در مقابله با کرونا 99.9 درصد موثر هستند

خمیردندان و دهان شویه در مقابله با کرونا 99.9 درصد موثر هستند