مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 10:102020-12-09سياسي

چرا وزارت نیرو به مشکلات آب و فاضلاب کامیاران رسیدگی نمی کند؟


نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی پس از حضور در روستاهای منطقه کامیاران و شنیدن مطالبات مردم طرح سوال از وزیر نیرو را به جریان انداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محسن فتحی در طرح سوال از وزیر نیرو با اشاره به مشکلات متعدد آب و فاضلاب شهرستان کامیاران، اظهار داشت: پروژه مجتمع آبرسانی هلتوشان قرار بود مشکلات آب شرب 14 روستای بخش موچش از توابع این شهرستان را مرتفع سازد.

اما با عدم تخصیص اعتبار این پروژه با کندی پیش می رود و تکمیل خط انتقال آب، تکمیل و ساخت مخازن آب، بهسازی دهنه چشمه ها، ساخت و تجهیز ایستگاه های پمپاژ و .

هنوز انجام نگرفته است.

فتحی بیان کرد: پس از مدت ها اعتبار لازم برای پروژه آبرسانی کاشتر یوزیدر(روستاهای کاشتر، میسوراب و زیویه) تامین نشده است و پروژه های مروارید، ورمکان، ماویان، کیله گلان، میرگسار، قورق و کره گل شهرستان کامیاران نیز هر کدام به نوعی یا به دلیل عدم تخصیص اعتبار زمین گیر شده اند و یا با سرعتی بسیار کند به پیش می روند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نزدیک به 70 روستای کامیاران زیرپوشش آب و فاضلاب نیستند و بالای 90 روستای زیرپوشش نیز از نظر کمی و کیفی دارای مشکلات عدیده ای هستند اظهار داشت: پروژه احد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا وزارت نیرو به مشکلات آب و فاضلاب کامیاران رسیدگی نمی کند؟

چرا وزارت نیرو به مشکلات آب و فاضلاب کامیاران رسیدگی نمی کند؟