مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 11:552020-12-09اقتصادي

قبض مجانی آب و گاز برای 30 درصد مردم از اول دی ماه


پس از اجرای طرح برق امید این بار نوبت به آب و گاز رسید و رییس جمهور رسما اعلام کرد که قبض آب و گاز 30 درصد مردم از اول دی ماه مجانی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح برق امید با هدف مدیریت مصرف و تشویق مشترکان به کاهش مصرف وارد مرحله اجرا شد و آنطور که وزیر نیرو نیز روز گذشته اعلام کرد با اجرای این طرح 12 درصد از تعداد مشترکان پر مصرف کاهش یافته است.

همین مساله موجب شد تا دولت به فکر اجرای این طرح در بخش گاز و آب نیز باشد و به نظر می رسد که کلید اجرای آب و گاز مجانی نیز زده شده است.

در این باره محمد عسگری - سخنگوی شرکت ملی گاز -پیش از این با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف و توجه به این موضوع به ایسنا گفته بود: یکی از روش های شرکت ملی گاز برای کاهش مصرف استفاده از ابزارهای تشویقی است که اجرای آن نیازمند به کارگیری سازوکارهایی است.

وی با تاکید بر اینکه باید برای اجرای این طرح ابتدا بررسی های لازم برای دسته بندی مشترکان صورت گیرد، تصریح کرد: پس از تصویب این طرح اطلاع رسانی کامل در این حوزه انجام می شد.

امروز هم حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی - رییس جمهوری در این باره اظهار کرد که امروز دولت دو مصوبه مشابه مصوبه قبل در باره برق راجع به آب و گاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبض مجانی آب و گاز برای 30 درصد مردم از اول دی ماه

قبض مجانی آب و گاز برای 30 درصد مردم از اول دی ماه