مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 11:552020-12-09اقتصادي

بخش ناشنوایان کتابخانه مرکزی همدان افتتاح شد/ تخصیص ردیف اعتباری در بودجه سال آینده


بخش ناشنوایان کتابخانه مرکزی با حضور فرماندار شهرستان همدان و مدیرکل کتابخانه های عمومی استان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز بخش ناشنوایان کتابخانه مرکزی همدان با حضور فرماندار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و رییس انجمن ناشنوایان استان همدان افتتاح شد.

فرماندار شهرستان همدان در این مراسم اظهار کرد: در استان همدان 6 هزار ناشنوا شناسایی شده که 3 هزار و 500 نفر آن در شهرستان همدان حضور دارند.

حسین افشاری با بیان اینکه وجود کتابخانه ویژه ناشنوایان اقدام بسیار مهم و بدیعی بود که صورت گرفت تا آنها نیز بتوانند بیشتر در این عرصه های مختلف اجتماع حاضر شوند افزود: سال آینده برای تهیه منابع و وسائل مورد نیاز ناشنوایان بر اساس نظر متخصصان در بخش ناشنوایان کتابخانه مرکزی اعتبار در نظر گرفته خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان نیز در این آیین اظهار کرد: کتابخانه های عمومی را مرکز اجتماع تعریف کردیم که فرد می توانند سواد اطلاعاتی مورد نیاز خود را تأمین کند.

عاطفه زارعی با بیان اینکه کتابخانه مرکزی 8 هزار و 500 متر زیر بنا دارد که ناشنوایان می توانند به فراخور نیاز خود از ان استفاده کنند افزود: بخش تخصصی ناشنوایان به منظور ایجاد ارتباط بیشتر با این قشر ایجاد شده است تا بتوانند خدمات بهتری تعری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش ناشنوایان کتابخانه مرکزی همدان افتتاح شد/ تخصیص ردیف اعتباری در بودجه سال آینده

بخش ناشنوایان کتابخانه مرکزی همدان افتتاح شد/ تخصیص ردیف اعتباری در بودجه سال آینده