مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 12:202020-12-09فرهنگي

مسابقه قصه گویی مادربزرگ ها و پدربزرگ ها در شب یلدا


مسابقه قصه گویی ویژه پدربزرگ ها و مادربزرگ ها با عنوان «شهر خوب قصه ها» همزمان با شب یلدا به همت فرهنگسرای امید برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، طولانی ترین شب سال که شب یلدا نامگذاری شده است، از دیرباز فرصت مناسبی برای کنار هم بودن بیشتر خانواده های ایرانی به منظور تقویت صمیمیت، همدلی ها و همچنین انتقال مفاهیم اخلاقی و دینی از سوی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها با بیان قصه ها و داستانهای کهن ایرانی و بهانه ای فرهنگی برای پیوند نسل ها و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی بوده است.

مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13، با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و ممنوعیت دورهمی های خانوادگی در شب یلدا، ویژه برنامه ای با عنوان شهر خوب قصه ها تدارک دیده است.

شهر خوب قصه ها که با هدف تحکیم هرچه بیشتر پیوندهای خانوادگی در ایام همه گیری بیماری کرونا تدارک دیده شده است ، به صورت مسابقه در شبکه های اجتماعی و در قالب قصه گویی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها برگزار می شود.

 شرایط شرکت در این مسابقه به این صورت است که پدربزرگ ها و مادربزرگ ها باید به بیان قصه های پندآموز خود پرداخته و آن را در دو قالب ویدئو یا فایل صوتی (پادکست) حداکثر5 دقیقه ای در صفحه اینستاگرام شخصی خود بارگذاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه قصه گویی مادربزرگ ها و پدربزرگ ها در شب یلدا

مسابقه قصه گویی مادربزرگ ها و پدربزرگ ها در شب یلدا