مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 12:302020-12-09اقتصادي

تکمیل پروژه های سکونت گاه های غیر رسمی سرعت بیشتری می گیرد


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت:پروژه های خوبی در سکونت گاه های غیر رسمی استان در دست اقدام است که با تکمیل و بهره برداری این طرح ها سرانه خدمات عمومی به طرز قابل ملاحظه ای افزایش می یابد.

- مهدی عبوری مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ، در این بازدید، که به اتفاق معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی اظهار کرد: 20 میلیارد ریال اعتبار این پروژه از محل اعتبارات راه و شهر سازی است که با همکاری شهرداری ارکواز در مدت کمتر از یک سال احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: طول این پروژه 250 متر است که به لحاظ محل کسب و کار کسبه لازم است بدون مزاحمت برای این اصناف در کمترین زمان ممکن و در سه شیفت کار آن به اتمام برسد.

محمد تاسمه فرماندار ملکشاهی، نیز در این مراسم ، اظهار کرد: مسیر خیابان شهید کلانتری، به عنوان یکی از قدیمی ترین خیابان های شهر ارکواز، به لحاظ قرار گرفتن در مرکز بازار و شهر ارکواز دارای بار ترافیکی متراکمی بود که باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم و اصناف شده بود که با اجرای این طرح ضمن زیباسازی باعث تسهیل بار ترافیکی و دسترسی راحت مردم به مرکز خرید خواهد شد.

وی گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان در تسریع در انجام پروژه نهایت همکاری را با این طرح خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های سکونت گاه های غیر رسمی سرعت بیشتری می گیرد

تکمیل پروژه های سکونت گاه های غیر رسمی سرعت بیشتری می گیرد