مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 12:352020-12-09سياسي

انتخاب کتابدار کتابخانه شهیدمظاهری به عنوان پژوهشگر برتر استانی


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: کتابدار کتابخانه شهید مظاهری مریانج به عنوان پژوهشگر برتر دستگاه های اجرایی استان در سال 1399 انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس همدان، بعد از ظهر امروز انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان همدان به ریاست حسین افشاری، فرماندار و با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، رییس انجمن ناشنوایان استان همدان برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان در این نشست اظهار کرد: کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان همدان در ایام شیوع بیماری رکونا اجازه تعطیل شدن فعالیت کتابخانه ها را ندادند و تنها یک هزار برنامه فرهنگی با محوریت کتاب در فضای مجازی انجام و به ثبت رسیده است.

عاطفه زارعی با اشاره به اینکه ما به دنبال گسترش خدمات الکترونیکی در کتابخانه های عمومی هستیم افزود: با تحقق درآمدهای قانونی پیش بینی شده در کتابخانه های عمومی به دنبال ارائه کتاب های الکترونیکی توسط اپلیکیش های کتابخوان هستیم تا اعضای کتابخانه ها بتوانند از این منابع استفاده کنند.

وی با بیان اینکه با همکاری شهرداری می توان کتابخوانی مجازی را در شهر گسترش داد تصریح کرد: از کتابداران توانمند می توان برای گسترش حوزه کتابخوانی بهره برد که ما با تشکیل تیم مطالعاتی این اهداف را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب کتابدار کتابخانه شهیدمظاهری به عنوان پژوهشگر برتر استانی

انتخاب کتابدار کتابخانه شهیدمظاهری به عنوان پژوهشگر برتر استانی