مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 12:352020-12-09اقتصادي

بزرگترین مسیر دوچرخه سواری جنگلی تهران راه اندازی می شود


بزرگترین مسیر دوچرخه سواری در محدوده شهری تهران از میدان شهدا تا بوستان سرخه حصار در حدود 12 تا 13 کیلومتر ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه 13 درباره بازدید معاون هماهنگی امور مناطق از پروژه های این منطقه گفت: بازدید از پروژه های توسعه محلی و اولویت دار در سطح منطقه که احداث آنها در حال انجام است توسط معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران انجام شده است.

پروژه هایی که در حال اتمام هستند و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرند.

او در ادامه درباره پروژه ایجاد مسیر دوچرخه سواری در این منطقه گفت: با تاکید شهردار تهران یکی از برنامه های اصلی منطقه 13 و سایر مناطق شهر تهران ساخت و ایجاد مسیرهای دوچرخه سواری است.

بر همین اساس در منطقه 13 از میدان شهدا، لاین جنوب و شمال خیابان پیروزی لاین این مسیر آغاز شده و در میدان شهید کلاهدوز و در اتوبان شهید دوران طبق مجوزی که کمیته معابر داده ادامه پیدا می کند و از آنجا به پارک سرخه حصار می رسد و در محدوده داخلی پارک مسیر دوچرخه در حدود 8 کیلومتر از لابلای درختان ایجاد شده که در واقع اولین مسیر دوچرخه سواری جنگلی در کشور خواهد بود.

شهردار منطقه 13 ادامه داد: مسیر دوچرخه سواری این منطقه بزرگترین مسیر دوچرخه سواری در محدوده شهری است که از میدان شهدا تا بوستان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین مسیر دوچرخه سواری جنگلی تهران راه اندازی می شود

بزرگترین مسیر دوچرخه سواری جنگلی تهران راه اندازی می شود