مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 17:052020-12-09اقتصادي

جزییات آب بهای رایگان برای کم مصرف ها


وزیر نیرو با تشریح مصوبه دولت برای رایگان شدن قبض آب برای کم مصرف ها گفت: پیش بینی ما این است که در بخش آب و در شرایط فعلی حدود 4 میلیون مشترک در سطح کشور مشمول کم مصرفی هستند که امید است به این تعداد اضافه شود.

- وزیر نیرو با تشریح مصوبه دولت برای رایگان شدن قبض آب برای کم مصرف ها گفت: پیش بینی ما این است که در بخش آب و در شرایط فعلی حدود 4 میلیون مشترک در سطح کشور مشمول کم مصرفی هستند که امید است به این تعداد اضافه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اردکانیان امروز در گفت و گویی تلویزیونی درباره مصوبه امروز هیات دولت با موضوع اصلاح الگوی مصرف و تشویق مشترکان کم مصرف آب اظهار کرد: طبیعتا گروه هدف ما پرمصرف ها هستند و این مشترکان را با روش هایی که آموزش آنها در فرصت شش ماهه موجود از جمله با نصب پنل های خورشیدی روی پشت بام شروع شده، تشویق به مدیریت مصرف در بخش برق می کنیم.

تبلیغات خوبی هم شده و مردم هم استقبال خوبی کردند.

وی با اشاره به اجرایی شدن مصوبه برق از اول آبان، گفت: گزارش 45 روزه عملکرد در این بخش از 18 میلیون قبض صادر شده، حاکی از آن است که نسبت به آمار سال گذشته پر مصرف ها 13 درصد کاهش یافته و تعداد کم مصرف ها هم حدود 3.

5 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آب بهای رایگان برای کم مصرف ها

جزییات آب بهای رایگان برای کم مصرف ها