مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 17:552020-12-09سياسي

مشکلات کارگران ساختمانی کردستان در فراکسیون کارگری مجلس پیگیری می شود


نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات کارگران ساختمانی کردستان در فراکسیون کارگری مجلس پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محسن فتحی عصر امروز در دیدار با اعضای انجمن صنفی کارگران ساختمانی کردستان وعده داد موضوعات مطرح شده آنان از طریق فراکسیون کارگری مجلس یازدهم پیگیری شود.

وی گفت: شیوع ویروس کرونا و تعطیل بودن کارگاه های ساختمانی، شرایط سختی برای خانواده کارگران به وجود آورده است، قبل از شیوع کرونا، هم پیدا کردن کار سخت بود اما اینک بسیار سخت تر شده است.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی افزود: کارگران ساختمانی در کردستان مشکلات مضاعفی دارند و می طلبد نهادهای دولتی در این باره با رویکرد متفاوتی ورود داشته باشند.

فتحی گفت: موضوع بیمه، دستمزد و معیشت مهم ترین مطالبه این قشر زحمتکش است که به صورت جدی در دستور کار قرار می گیرد .

در این دیدار نمایندگان کارگران ساختمانی کردستان علاوه بر طرح مشکلات معیشتی، بیمه و دستمزد به مشکلات کاهش شنوایی، ضعف بینایی، آسیب های جسمی و حرکتی، ایجاد مشکلات تنفسی، قلبی و عروقی، فشارهای روانی و عصبی و مسائلی از این دست اشاره کردند که کارگران به آنها دچار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کارگران ساختمانی کردستان در فراکسیون کارگری مجلس پیگیری می شود

مشکلات کارگران ساختمانی کردستان در فراکسیون کارگری مجلس پیگیری می شود