مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 21:402020-12-09فرهنگي

دو روز با سینمایِ تلویزیون/ مسعود کیمیایی با جرم آمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تلویزیون برای روزهای قرنطینه کرونایی فیلم های سینمایی درنظر گرفته که اوجِ آن در دو روز آخر هفته (پنجشنبه ها و جمعه ها) است و این هفته برای بیستم و بیست و یکم آذرماه فیلم هایی درنظر گرفته که در ادامه جزییات زمان .

- تلویزیون برای آخر هفته سینمایی هایی را در نظر گرفته که در میانِ آن می توان به کارهایی همچون استرداد ، جرم و حتی میلیونر زاغه نشین اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، تلویزیون برای روزهای قرنطینه کرونایی فیلم های سینمایی درنظر گرفته که اوجِ آن در دو روز آخر هفته (پنجشنبه ها و جمعه ها) است و این هفته برای بیستم و بیست و یکم آذرماه فیلم هایی درنظر گرفته که در ادامه جزییات زمان پخش این آثار سینمایی از شبکه های تلویزیونی آمده است: شبکه یک با 12 سال بردگی - فیلم سینمایی 12 سال بردگی به کارگردانی استیو مک کویین ، پنجشنبه 20 آذر ساعت 23.

- فیلم تلویزیونی جدید تپه آدم برفی به کارگردانی حسین عامری ، جمعه 21 آذر ساعت 16.

- بازیگران: آزیتا غفاری، جمشید جهانزاده، محمدصالح کرمی، محمد حدادپور، سمیه سیروس مقدم، سیمین موسوی، شبنم بهزادی، مصطفی لاهوتی نژاد، سیامک کاشف آذر، امیر رونقی، مسعود مدنی و محسن جلالی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو روز با سینمایِ تلویزیون/ مسعود کیمیایی با جرم آمد

دو روز با سینمایِ تلویزیون/ مسعود کیمیایی با جرم آمد