مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 23:452020-12-09سياسي

تعیین تکلیف پسماندهای بیمارستانی اردبیل با جدیت پیگیری می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از پیگیری روند تعیین تکلیف پسماندهای دارویی و بیمارستانی با محوریت دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، فرزاد قلندری در جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان اردبیل اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی باید با پیگیری روند انعقاد قرارداد با شرکت های مربوطه نسبت به ادامه خروج پسماندهای دارویی و بیمارستانی اقدام کند.

وی با بیان این که در این خصوص همه دستگاه های اجرایی و محیط زیست باید با علوم پزشکی همکاری کنند، افزود: باید با تسریع در اقدامات خروج پسماند، از تلمبار شدن این پسماندها جلوگیری شود.

محل دفن پسماند شهرک صنعتی تعیین تکلیف شود معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تاکید بر تعیین تکلیف محل دفن پسماند شهرک صنعتی، بیان کرد: در این خصوص باید محل مورد نظر از سوی محیط زیست انتخاب و به سازمان صمت جهت اقدامات بعدی اعلام شود.

وی در ادامه به در حال اجرا بودن تصفیه خانه فاضلاب در شهرستان های استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در این خصوص اعتبارات مناسبی از محل تسهیلات ماده 56 جذب شده است و  شرکت آب و فاضلاب درباره روند اجرای این تصفیه خانه ها اطلاع رسانی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف پسماندهای بیمارستانی اردبیل با جدیت پیگیری می شود

تعیین تکلیف پسماندهای بیمارستانی اردبیل با جدیت پیگیری می شود