مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 07:402020-12-10سياسي

بهره گیری از ظرفیت های مردمی برای اجرای طرح شهید سلیمانی


نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار بهره گیری از ظرفیت های مردمی در قالب طرح محله محوری و مسجد محوری حاج قاسم سلیمانی برای ارائه خدمات برای نیازمندان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر لایینی پیش ازظهر پنجشنبه در نشست جبهه مردمی فعالان فرهنگی در استان با اظهار اینکه در حال حاضر و شرایط حساس کنونی نیروهای مردمی برای کمک به اقشار نیازمند براساس طرح محله محور و مسجد محور وارد میدان شوند، گفت: این طرح باید با شعار معنویت و سلامت اجرایی شود.

وی با عنوان اینکه باید از ظرفیت دعا و معنویت و بسیج امکانات و منابع و ظرفیت مردمی در خدمت رسانی به محرومان بهره گیری کنیم، اظهار داشت: از ظرفیت مردمی، سپاه و بسیج و دستگاه های زیرمجموعه نهاد رهبری در کنار هیئات مذهبی و دینی باید بهره گیری کرد.

آیت الله لایینی خواستار تقویت و وارد میدان کردن ظرفیت مردمی براساس طرح محله محور و مسجدمحور تاکید کرد و گفت: در محلات باید امام محله، دهیاران، بزرگان محل و همه مردم را برای خدمت رسانی به محرومان بسیج کرد.

امام جمعه ساری خواهان تهیه آماری از اقدامات و کارهای صورت گرفته توسط نیروها و جبهه مردم در راستای مقابله با کرونا و خدمت به نیازمندان شد و گفت: خدمات و تلاش های مجموعه مردمی در زمینه احداث مسکن نیازمند، توزیع بسته های معیشتی و غیره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت های مردمی برای اجرای طرح شهید سلیمانی

بهره گیری از ظرفیت های مردمی برای اجرای طرح شهید سلیمانی