مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 08:402020-12-10اقتصادي

صدور کشاورز کارت در کردستان آغاز شد/اختصاص 196 میلیارد تومان به کردستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: صدور کشاورز کارت در کردستان آغاز شده است زارعان استان می توانند تا سقف 20 میلیون تومان تسهیلات 12 درصد دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدفرید سپری در در دومین جلسه هماهنگی صدور کشاورز کارت که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: روند صدور کشاورز کارت در کردستان آغاز شده و زارعان متقاضی می توانند به ازای هر یک هکتار زمین زراعی، تا سقف 20 میلیون تومان  تسهیلات 12 درصد دریافت کنند.

وی گفت: 196 میلیارد تومان برای صدور کشاورز کارت به کردستان اختصاص یافته است که کشاورزان استان می توانند با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی درخواست خود را مطرح و در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق شعب بانک کشاورزی، کشاورز کارت صادر و در اختیار زارعان قرار خواهد گرفت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه استان کردستان انبار غله کشور است، افزود: در این مرحله بالاترین میزان اعتبار در مقایسه با سایر استان های کشور به استان کردستان اختصاص یافته و از زارعان می خواهیم که هرچه سریع تر برای دریافت این تسهیلات به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

سپری تصریح کرد: متقاضیان بر اساس میزان اراضی زراعی خود به ازای هریک هکتار 2 میلیون تومان (تا سقف 20 میلیون تومان)  تسهیلاتی با مدت بازپرداخت یک ساله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کشاورز کارت در کردستان آغاز شد/اختصاص 196 میلیارد تومان به کردستان

صدور کشاورز کارت در کردستان آغاز شد/اختصاص 196 میلیارد تومان به کردستان