مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-10سياسي

استقرار شعب قضایی در زندان اوین/ تشکیل جلسات دادرسی در زندان


رییس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران از بررسی و کارشناسی موضوع استقرار شعب قضایی در زندان اوین در جریان بازدید از این زندان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای جلوگیری از اطاله دادرسی و تجدید وقت دادرسی انجام می شود و بر این اساس در صورت استقرار شعبات قضایی .

- رییس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران از بررسی و کارشناسی موضوع استقرار شعب قضایی در زندان اوین در جریان بازدید از این زندان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای جلوگیری از اطاله دادرسی و تجدید وقت دادرسی انجام می شود و بر این اساس در صورت استقرار شعبات قضایی می توانیم جلسات دادرسی را در خود زندان تشکیل دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، یحیی جعفری رییس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران در حاشیه بازدید میدانی از زندان اوین، عنوان کرد: آنچه که هدف از این بازدید بود، موضوع استقرار شعب قضایی در این زندان بود و در طی این بازدید، این موضوع مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت.

رییس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران خاطرنشان کرد: اقدامات اولیه صورت گرفته و فضای فیزیکی لازم پیش بینی شده است و در حال حاضر در حال انجام نیازسنجی های لازم جهت استقرار شعب قضایی هستیم.

وی اظهار کرد: این اقدام در راستای جلوگیری از اطاله دادرسی و تجدید وقت دادرسی انجام می شود و بر این اساس در صورت استقرار شعب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار شعب قضایی در زندان اوین/ تشکیل جلسات دادرسی در زندان

استقرار شعب قضایی در زندان اوین/ تشکیل جلسات دادرسی در زندان