مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 10:152020-12-10سياسي

آیت الله یزدی از لحاظ علمیت و انقلابی بودن از شاخصه های انقلاب بود


حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو درباره شخصیت ایت الله یزدی اظهار کرد: - مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: آیت الله یزدی از کسانی بود که از لحاظ علمیت هم از لحاظ انقلابی بودن فرد شاخصی بود و اگر نگوییم منحصر به فرد بود کمتر کسانی در این حد و اندازه بودند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو درباره شخصیت ایت الله یزدی اظهار کرد: آیت الله یزدی از کسانی بود که از لحاظ علمیت هم از لحاظ انقلابی بودن فرد شاخصی بود و اگر نگوییم منحصر به فرد بود کمتر کسانی در این حد و اندازه بودند.

وی ادامه داد: سال ها سابقه مبارزاتی در رژیم ستم شاهی داشت و از یاران و شاگردان ویژه حضرت امام بود در مدتی که در کسوت ریاست قوه قضاییه بود در قاطعیت و تکلیف محوری سالمترین بود.

حسینی نژاد بیان کرد: اخیرا هم خانه ای که در اختیار داشت وقف حوزه های علمیه کرد که نشان از سلامت زندگی و نفس در ایشان بود و همه این ویژگی ها را از امام به ارث برده بود و همیشه حامی امام و رهبری بود و تکلیف محور بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله یزدی از لحاظ علمیت و انقلابی بودن از شاخصه های انقلاب بود

آیت الله یزدی از لحاظ علمیت و انقلابی بودن از شاخصه های انقلاب بود