مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-11سياسي

تعریض جاده سرچم از دو سمت در حال پیش روی است


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: چهاربانده کردن و تعریض جاده اردبیل – سرچم جزو اولویت های استان بوده و در حال حاضر از هر دو سمت اردبیل و زنجان در حال پیش روی است.

- ایسنا/اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: چهاربانده کردن و تعریض جاده اردبیل – سرچم جزو اولویت های استان بوده و در حال حاضر از هر دو سمت اردبیل و زنجان در حال پیش روی است.

علی نیکزاد 21 آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نشستی که با وزیر راه و شهرسازی برگزار کردیم، تفویض کامل اختیارات اجرای پروژه جهت تسریع و پیگیری راحت تر به اردبیل واگذار شده و دستور تخصیص کامل 100 میلیارد تومان اعتبار این پروژه نیز صادر گردیده است.

به گفته وی بخشی از نگهداری این جاده در اختیار زنجان و آذربایجان شرقی بود که نگهداری بخش اعظم و اصلی آن به اردبیل واگذار شد.

وی به تامین اعتبار 14 میلیاردی برای خرید ماشین آلات و نگهداری جاده اردبیل – سرچم اشاره کرد و گفت: برای خرید ماشین آلات و نگهداری از جاده نیز طبق رایزنی ها تامین اعتبار 14 میلیاردی صورت گرفت تا دیگر راهداری مشکلی برای نگهداری این مسیر مهم نداشته باشد.

نیکزاد اضافه کرد: با پیگیری های انجام شده تعریض و 4 بانده کردن این مسیر در حال انجام است و قرارگاه خاتم در این موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریض جاده سرچم از دو سمت در حال پیش روی است

تعریض جاده سرچم از دو سمت در حال پیش روی است