مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 10:052020-12-11اقتصادي

تعریف منابع غیرواقعی برای تامین بودجه به تورم دامن می زند


منابع تامین بودجه باید واقع بینانه باشد زیرا منابعی که غیرواقعی هستند جز کسری بودجه، افزایش تورم و بی ثباتی در قیمت ارز و ارزش پول ملی، - یزدـ امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: منابع تامین بودجه باید واقع بینانه باشد زیرا منابعی که غیرواقعی هستند جز کسری بودجه، افزایش تورم و بی ثباتی در قیمت ارز و ارزش پول ملی، حاصل دیگری ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی در خطبه های مکتوب این هفته نمازجمعه با گرامیداشت 27 آذرماه، سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی با اتحاد و همدلی نیروها و اقشار مختلف کشور پا گرفت و با این همدلی نیز به پیروزی رسید و به طور قطع برای رسیدن به شکوه تمدن اسلامی هم نیاز به همدلی و وحدت وجود دارد.

وی افزود: در میان اقشار گوناگون دو قشر روحانی و دانشجو، تاثیر گذارترین اقشاری بودند که توانستند انقلاب اسلامی را به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی برسانند و امام راحل نیز با تشخیص این موضوع بر ضرورت وحدت حوزه و دانشگاه تاکید داشتند.

مدرسی با اشاره به اینکه عده ای مخالف این وحدت هستند، عنوان کرد: سال هاست که فیلسوفان غربی تبلیغ می کنند که پیشرفت کشور جز در سایه بی دینی و کنار گذاشتن ارزش های دینی ممکن نیست و به نظر آنها دین نباید به دنیای مردم وارد شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف منابع غیرواقعی برای تامین بودجه به تورم دامن می زند

تعریف منابع غیرواقعی برای تامین بودجه به تورم دامن می زند