مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 11:102020-12-11سياسي

تعیین تکلیف محدوده گردشگری و ورودی دریاچه جوان شهداد


به زودی کل کویر منطقه شهداد کرمان زیر ذره بین نیروهای امنیتی قرار خواهد گرفت اما برای منطقه دریاچه جوان دستور داده ام تا محدوده گردشگری و ورودی آن ظرف چند ماه آینده نزدیک مشخص شود.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: به زودی کل کویر منطقه شهداد کرمان زیر ذره بین نیروهای امنیتی قرار خواهد گرفت اما برای منطقه دریاچه جوان دستور داده ام تا محدوده گردشگری و ورودی آن ظرف چند ماه آینده نزدیک مشخص شود.

دکتر علی زینی وند عصر امروز 21 آذرماه در حاشیه سفر یک روزه خود به بخش شهداد از توابع شهرستان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: امروز توانستیم از بخشی از زیرساخت ها و ظرفیت های این بخش بازدید کرده و با برخی از مشکلات این منطقه در حوزه گردشگری، زیرساخت روستاها، ابنیه، کشاورزی و زیرساخت های ارتباطاتی آشنا شدیم.

وی با اشاره به ظرفیت های منطقه شهداد برای کار و توسعه اظهار کرد: در سنوات گذشته تصمیمات خوبی برای توسعه بخش شهداد اتخاذ شده و طرح هایی نیز در این منطقه در حال اجراست که باید توجه ویژه ای در راستای تسریع در اجرای آنها شود.

استاندار کرمان منطقه شهداد را یکی از مناطق مهم استان به ویژه در حوزه گردشگری دانست و بیان کرد: این منطقه ظرفیت خوب گردشگری در سطح کشور و جهان داشته و انصافا نیز زیرساخت های خوبی در حوزه گردشگری در این منطقه وجود دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف محدوده گردشگری و ورودی دریاچه جوان شهداد

تعیین تکلیف محدوده گردشگری و ورودی دریاچه جوان شهداد