مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 16:102020-12-11اقتصادي

ادعای مسئولان با سفره مردم همخوانی ندارد/ آدرس مرغ های 20 هزار تومنی کجاست؟


این روزها به واسطه شیوع گسترده ویروس کرونا مهمترین دغدغه مردم حفظ سلامت فردی و پیدا کردن راهی برای جبران چالش های اقتصادی ناشی از کرونا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، دغدغه مردم در این بحران کرونا یی وقتی دو چندان می شود که به واسطه یک سری سوء مدیریت ها و البته نبود نظارت جدی و مستمر، علاوه بر گران شدن بی رویه، بازار خالی از اقلام ضروری و مواد غذایی شده باشد.

هفته  پیش خبری مبنی بر کاهش قیمت و افزایش توزیع گوشت مرغ در بازار یزد منتشر شد که در بین اخبار تلخ کرونایی خبر نسبتاً خوبی به شمار می آمد.

با شنیدن این خبر به بازار رفتم و سراغ مرغ 20 هزار تومنی را گرفتم، فروشندها گفتند گوشت بوقلون و ران مرغ منجمد شده دارند و از مرغ با قیمت جدید خبری نیست و هنوز در بازار توزیع نشده و تا اجرایی شدن این مصوبه چند روزی طول می کشد.

علی رغم به دست نیاوردن گوشت مرغ 20 هزار تومانی با کورسوی امید به فردایی بهتر به خانه برگشتم و از سه روز پیش(18 آذرماه) با عزمی جدی بیش از 10 مرکز عرضه گوشت مرغ در مناطق مختلف یزد را سر زدم ولی متأسفانه بازهم موفق به خرید مرغ 20 هزار و 400 تومانی نشدم.

این در حالی است که سیدجمال سجادی پور، رییس سازمان جهادکشاورزی استان هم در تاریخ 99/9/9 در خبری اظهار کرد: یزد از جمله استان هایی است که در زمینه تولید مرغ مشکل چندانی ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای مسئولان با سفره مردم همخوانی ندارد/ آدرس مرغ های 20 هزار تومنی کجاست؟

ادعای مسئولان با سفره مردم همخوانی ندارد/ آدرس مرغ های 20 هزار تومنی کجاست؟