مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 17:502020-12-11سياسي

علم الهدی: آنجایی که مدیران اشرافی آمدند ما بدبخت شدیم


آنجایی که مدیران اشرافی آمدند وارد فضای مدیریتی ما شدند و خواستند اشرافی گری مدیریت کنند، یعنی امکانات این مردم و بنیه اقتصادی این کشور در استخدام مسافرت های خارجی درآمد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حجت الاسلام و المسلمین علم الهدی، امام جمعه مشهد، در خطبه های این هفته که به صورت مجازی ارائه شد گفت: بسم الله الرحمن الرحیم الحمدالله، اشهد ان لا اله الا الله وحده لا شریک له و اشهد ان محمد عبده و رسوله و اشهد ان امیرالمؤمنین (علیه السلام) (علیه السلام) علی بن ابی طالب و اولاده المعصومین هم حجج الله علی الخلق اجمعین.

اللهم صل وسلم علی عبدک و حبیبک و رسولک محمد سیدالاولین و الآخرین و علی عترته الهداه المعصومین سیما علی امام المنتظر المهدی روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداه.

عبادالله، اوصیکم و نفسی باتقوالله همه شما برادران، خواهران، بینندگان عزیز، شنوندگان محترم و خودم را به تقوای الهی سفارش می کنم.

ضایعه مولمه و اسفناکی که در یکی دو روز قبل با آن مقابل و روبرو بودیم، از دست دادن چهره ای نورانی و عنصری با صلابت و اصالت در حوزه انقلاب مقدس اسلامی، مرحوم آیت الله یزدی بود؛ رحلت جانگداز ایشان در حقیقت از دست دادن یک سرمایه گران برای این انقلاب و نظام به حساب می آمد، شخصیتی که در تمام دوران عمر خودش در عرصه های مختلف در جبهه اول ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: آنجایی که مدیران اشرافی آمدند ما بدبخت شدیم

علم الهدی: آنجایی که مدیران اشرافی آمدند ما بدبخت شدیم