مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 04:402020-12-12اقتصادي

کاهش 90 درصدی درآمد صنف عکاسان، فیلمبرداران و گل فروشی ها


رییس صنف عکاسان، فیلمبرداران و گل فروشی ها لرستان گفت: در بهترین حالت 90 درصد درآمد صنف عکاسان و فیلمبرداران نسبت به سال گذشته کم شده است اما دولت می تواند با واگذار کردن عکاسی کارهای پلیس+10 و کارت ملی به این صنف کمک خوبی به آنها انجام دهد.

- حسین شعبان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: بخش عمده ای از درآمد صنف عکاسان، فیلمبرداران و گل فروشی ها به حوزه مراسمات عروسی و جشن تولد بستگی دارد و شیوع کرونا باعث تعطیلی اینگونه مراسمات شد در نتیجه بخش زیادی از درآمد این صنف از بین رفت.

وی با بیان اینکه در خوشبینانه ترین حالت 90 درصد درآمد صنف عکاسان و فیلمبرداران نسبت به سال گذشته کم شده است، افزود: دولت برای حمایت از این قشر تا به امروز یک مرتبه تسهیلات به ارزش حدود 6 تا 15 میلیون تومان پرداخت کرده است.

رییس صنف عکاسان، فیلمبرداران و گل فروشی ها لرستان بیان کرد: بخش عمده ای از افراد این صنف موفق به دریافت تسهیلات کرونایی نشدند و با وجود گران شدن وسایل مورد استفاده در این مشاغل نسبت به سال گذشته در صورت دریافت تسهیلات نیز دردی از مشکلات این افراد حل نمی شود.

شعبان با اشاره به اینکه دولت می تواند در روزهای سخت اقتصادی با اتخاذ تدابیری کمک خوبی به عکاسان و فیلمبردان کند، تصریح کرد: طبق مصوبه دولت وظیفه گرفتن عکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 90 درصدی درآمد صنف عکاسان، فیلمبرداران و گل فروشی ها

کاهش 90 درصدی درآمد صنف عکاسان، فیلمبرداران و گل فروشی ها