مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 05:452020-12-12اقتصادي

توزیع اقلام بهداشتی رایگان در بین کارگران زنجانی/ 357 واحد اخطار گرفتند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از انجام بازرسی روزانه از واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: به منظور رعایت بهتر پروتکل ها، در همه واحدهای تولیدی، - محمدرضا یوسفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا بحث رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای تولیدی به جدیت دنبال شده و به صورت روزانه و مستمر رصد لازم از سوی بازرسان انجام می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه کارگران روزانه توسط پزشکانی که در واحدهای درمانی حضور دارند تب سنجی می شوند، گفت: شهرستان های زنجان و ابهر بیشترین مبتلایان به بیماری کرونا در استان زنجان را دارند.

وی با بیان اینکه با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای بازرسی از کارگاه ها شاهد رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی در سرویس های ایاب و ذهاب کارگران واحدها هستیم، اضافه کرد: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در خصوص کارگران، مطابق با فصل مجازات های قانون کار برخورد قانونی با کارفرمایان صورت می گیرد.

یوسفی با اشاره به تشکیل همیاران سلامت در واحدهای تولیدی بیان کرد: اقدامات شاخص همیاران سلامت در واحدهای تولیدی شامل تب سنجی و سنجش اکسیژن خون و علائم مشخصه بیماری، گشت کنترلی در واحدها، شارژ ظروف مواد ضدعفونی کننده، گندزدایی محوطه مسیرها، سروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع اقلام بهداشتی رایگان در بین کارگران زنجانی/ 357 واحد اخطار گرفتند

توزیع اقلام بهداشتی رایگان در بین کارگران زنجانی/ 357 واحد اخطار گرفتند