مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-12اقتصادي

از مسدود شدن حساب بانکی تا خوابگاهی که تعطیل است


با شیوع کرونا دانشجویان با مشکلات مختلفی روبه رو شدند، مشکلاتی که برای دانشجویان خارجی بیشتر است به طوری که برخی از دانشجویان غیر ایرانی دچار سردرگمی و بلاتکلیفی شدند و با مشکلات جدی برای اسکان و حساب های بانکی شان روبه رو هستند.

- ایسنا/قزوین با شیوع کرونا دانشجویان با مشکلات مختلفی روبه رو شدند، مشکلاتی که برای دانشجویان خارجی بیشتر است به طوری که برخی از دانشجویان غیر ایرانی دچار سردرگمی و بلاتکلیفی شدند و با مشکلات جدی برای اسکان و حساب های بانکی شان روبه رو هستند.

شیوع ویروس کرونا و احتمال تداوم شیوع این ویروس در سال های آینده دانشجویان خارجی را با نوعی سردرگمی و بلاتکلیفی روبه رو کرده است، برخی از دانشجویان در ابتدای شیوع کرونا به کشورشان بازگشتند و حالا برای ورود به ایران دچار مشکل هستند، برخی نیز در ایران ماندند و با توجه به تعطیلی خوابگاه ها با مشکلات دیگری روبه رو شدند، از طرفی رفت وآمد دانشجویان به کشور خودشان نیز مشکلاتی را برایشان ایجاد کرده است.

سجاد یوسف زاده، دانشجوی دکتری ادبیات دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره) که اهل کشور افغانستان است در این خصوص می گوید: از سال گذشته که کرونا شیوع پیدا کرد در ایران هستم و نتوانستم به افغانستان برگردم با توجه به وضعیت موجود ترجیح می دهم همین جا بمانم و با خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مسدود شدن حساب بانکی تا خوابگاهی که تعطیل است

از مسدود شدن حساب بانکی تا خوابگاهی که تعطیل است