مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-12ورزشي

فیبا آسیا با میزبانی ایران برای پنجره سوم کاپ آسیا مخالفت کرد


کنفدراسیون بسکتبال آسیا (فیبا آسیا) قطر را به عنوان محل برگزاری دیدارهای ایران در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا معرفی کرد در حالی که پیش از این کشورمان متقاضی میزبانی این بازی ها شده بود.

- کنفدراسیون بسکتبال آسیا (فیبا آسیا) قطر را به عنوان محل برگزاری دیدارهای ایران در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا معرفی کرد در حالی که پیش از این کشورمان متقاضی میزبانی این بازی ها شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، کنفدراسیون بسکتبال آسیا برگزاری متمرکز دیدارهای پنجره دوم و سوم رقابت های انتخابی کاپ آسیا را در برنامه قرار دارد.

در همین رابطه فدراسیون بسکتبال ایران متقاضی برگزاری دیدارهای تیم ملی در هر دو پنجره شد و درخواست خود را به صورت رسمی به فیبا آسیا هم اعلام کرد با این حال و طبق نظر فیبا آسیا، ملی پوشان بسکتبال ایران دیدارهای پنجره دوم را در قطر برگزار کردند.

به گفته رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال، ایران پیگیر درخواست خود برای میزبانی پنجره سوم بود اما با اعلام فیبا میزبانی این مرحله هم به قطری داده شده است.

کنفدراسیون بسکتبال آسیا با در نظر گرفتن اینکه 18 تا 22 فوریه (30 بهمن ماه تا 4 اسفندماه) بازه زمانی برای برگزاری پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا است، میزبانان دیدارهای تیم های حاضر در 6 گروه این پنجره را مشخص کرده ست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیبا آسیا با میزبانی ایران برای پنجره سوم کاپ آسیا مخالفت کرد

فیبا آسیا با میزبانی ایران برای پنجره سوم کاپ آسیا مخالفت کرد